יום רביעי, 31 במרץ 2010

הפנים שראה ע'


















הייתי בן 14. מעריץ נלהב של דיויד בואי. באותה תקופה של תחילת שנות התשעים דיויד בואי הוציא את האוסף ChangesBowie ואחריו את כל אלבומי האולפן שלו בהוצאה מחודשת. כל דמי הכיס שלי יצאו על הקלטות האלה ובעטיפה הפנימית של זיגי סטארדאסט חיכתה לי הפתעה.

דיויד בואי, אומן 1000 הפרצופים, מזיע, מחייך בחיוך כובש, נראה בדיוק כמו הילד שהתעלל בי מינית כל השנה הראשונה שלי לספסל הלימודים. ילדותי, שמח, מזמין ומתפרע.
לקח לי שנה בערך עד שהצלחתי להקשיב לשירים של דיויד באוי בלי להתחיל לתהות אם אני הומו, או הומופוב או סתם משהו באמצע.

הפנים שכמעט הרסו לי את הרוק אנד רול.

הייתי בן 15. מעריץ נלהב של דיויד בואי. שמתי את ידי על קלטת וידאו של המופע האחרון של דיויד בואי עם העכבישים ממאדים. המופע שטוני ויסקונטי בא להציל אחרי שלוש הופעות מזוויעות בלונדון שסיימו את סיבוב ההופעות העולמי. המופע בו בישר דיויד בואי בהפתעה לעכבישים ממאדים שאין להם יותר עבודה. אחרי שטוני ויסקונטי המיר את כולם לסיינטלוגיה וגרם להם לתרום את כל כספם לעמותת חברי החייזרים או מה שהם לא יהיו. באחד הקטעים מאחורי הקלעים הופיע אנג’י. אנג’י של השיר. זו ששברה למיק ג’אגר את הלב. ומה מסתבר ?

נעל. השיר אהבה הכי מדהים בכל הזמנים נכתב על נעל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה