יום שלישי, 23 במרץ 2010

הפנים שראתה אור דהן









אתה אומר לי שאני רב פרצופית, שהפנים שלי כל הזמן מתחלפות ואתה לא מצליח לעקוב אחריהם, שכשאתה חושב עליי אתה לא מצליח לזכור איך אני נראית כי יש לי את הפנים המתרגשות שמקבלות אותך כשאתה בא אלי, ויש את הפנים השקטות כמו מדבר כשאני בתוכך, ויש את הפנים המובכות והאוהבות של אחרי, ויש את הפנים העצובות והמאוכזבות שמפנות לך את הגב כשאתה מתלבש, ויש את הפנים שמתנתקות מעצמי ואומרות לך בניכור, בקול שהוא לא שלי :"לילה טוב". אני משנה את הפנים שלי אבולוציונית בהתאם לזמן, מקום ,הבנאדם והרגש שמולי. אתה אומר שזה מעיד על אינטליגנציה.

אני הכי מתגעגעת ללחי עם הזיפים שלך, ללטף אותה שהיא תדקור אותי. אני הכי מתגעגעת לעיניים המאושרת, מסוממות ומתמסרות שלך כשאתה בתוכי.

כששכבנו במיטה, סתם ככה מחובקים בבוקר פתאום שמתי לב בפעם ראשונה אחרי 4 שנים של היכרות איתך שלא צומחות לך שיערות על הפנים בצידי הפה , שזה סימטרי בשני צידי הפנים, שהעור שלך שם חלק כמו משי, שגידלת זיפים ושפם בשבילי כי אמרתי לך שזה מדליק אותי, שהעיניים שלך כ"כ עוצמתיות שאני לא מסוגלת להביט ישר לתוכן, הן מסנוורות אותי כמו 2 כדורי שמש ואין אף משקפיים שיגנו על עיניי. הנשמה העוצמתית שלך חזקה וגדולה מדיי. לפעמים אני חושבת שהפנים שלנו דומות ושאם הייתי גבר הפנים שלי היו נראות בדיוק כמו הפנים שלך. יש בתוכך 2 אנשים אחד מהם מדהים והשני אכזרי. כשאתה משתנה הפנים שלך משתנות כשאתה טוב ורגיש אליי הפנים שלך יפות יותר אף פעם לא הבאת לי תמונה של הפנים שלך. מזל שיש פייסבוק שאני יכולה להסתכל על התמונות שלך כשאני מתגעגעת אליך.

תגובה 1:

  1. האם פייסבוק הוא באמת ברכה או אולי קללה? פעם כשהייתה נפרד מאהבה הייתה יודע שאין כמעט שום סיכוי לראות אותה עוד פעם. היום, אתה לא מצליח להתנתק כי אתה יודע שאתה מוצא אותה בלחיצת כפתור. אתה נשאר תקוע. לא מצליח לצאת מזה..

    השבמחק