יום שני, 15 במרץ 2010

הפנים שראתה עידית

















בפעם הראשונה שראיתי את הפנים שלך, חשתי הקלה גדולה.

יותר נכון, בפעם הראשונה שראיתי את הפנים שלך ב"לייב" חשתי הקלה גדולה.

כי ראיתי תמונות שלך קודם, באינטרנט.

אני לא יודעת אם זה נחשב בליינד דייט, אם ראיתי תמונות שלך, ושמעתי עליך לאורך השנים ממכרים משותפים, ואפילו ניסיתי לקרוא מאמרים שלך, למרות שלא הבנתי כלום. ככה בניתי לי את הדמות שלך. וכשנפגשנו בפעם הראשונה, כבר ידעתי מי אתה. יותר נכון, קיוויתי שאני יודעת מי אתה, וקיוויתי שלא תאכזב אותי.

ובפעם הראשונה שראיתי את הפנים שלך, חשתי הקלה גדולה. כי לא איכזבת אותי בפעם הראשונה שראיתי את הפנים שלך.

זה קרה הרבה אחר כך.

3 תגובות:

  1. איזה הארה נפלאה של הנקודה הכל כך כואבת שהאכזבה תמיד יכולה להגיע אח"כ.
    התמונה נהדרת וכל כך מתאימה לטקסט. תודה!

    השבמחק
  2. התמונה נהדרת אבל הטקסט עוד יותר. מתי יוצא הרומן?

    השבמחק
  3. הוהו עידיתי,

    שראית אותו בהתחלה, זה היה עם המשקפיים...אח"כ עם ההכרות הם כבר ירדו והתגלה האדם האמיתי ולא זה שמשתקף מעדשות המשקפיים...

    נשיקות. כתוב יפה

    רועי

    השבמחק