העטיפה הגאונית הזו היתה חלק משמעותי בקריאת הספר. לא רק שהייתי מדי פעם סוגרת אותו, מסתכלת ומנסה לקשר את הנאשם במשפט לדמות הגבר שבצילום; אלא שהפנים האלו לא מאפשרות לספר להיות סגור באמת: הוא רגיל, בודאי רגיל, אפילו דומה קצת לאבא. מסודר, מוקפד. והאור הזה - האיש שבצילום ממצמץ, הוא סובל מהסינוור, סולד מהחום, מהשוטרים המרוקאים. העטיפה הזו כופה עלי לראות את אייכמן כאדם, שום דבר כאן לא מסגיר את הזוועה או את הקלישאה - לא מדים, אפילו לא משקפי הקרן והאוזניות המוכרות.
הקרדיט על עיצוב העטיפה למיכל ודקל, הצילום הוא של לשכת העיתונות הממשלתית)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה